Телефонія
Незважаючи на швидкий розвиток безпровідного телефонного зв’язку, фіксований телефонний зв’язок не втрачає своєї актуальності, особливо в корпоративному секторі. Неможливо уявити сучасний офіс без телефону чи факсу. А якщо в офісі є хоча б дві телефонні лінії і більше ніж два працівники – дуже часто робота перетворюється в хаос через постійну біганину працівників до телефонних апаратів. Втрачається безліч часу на очікування поки звільниться телефонна лінія від розмови. Ця стаття покликана для того, що б допомогти вирішити Ваші проблеми та заощадити Ваші кошти за рахунок оптимізації роботи персоналу.
Одна із найпростіших, але водночас і найважливіших телекомунікаційних систем зв’язку є телефонна мережа. Важко уявити офіс підприємства чи невеликої фірми без внутрішньої телефонної мережі, адже переваги очевидні:
• Ваші працівники економлять час на вирішення дрібних внутрішніх питань.
• Користуючись внутрішнім зв’язком, співробітники спілкуються між собою не використовуючи зовнішніх телефонних ліній, чим економлять Ваші гроші.
• Можливість вибору тонального чи імпульсного набору номера в залежності від типу телефонного апарату.
• Функція утримання дзвінка, яка дає можливість включити режим очікування дзвінка для співрозмовника
• Переведення дзвінка, за допомогою чого Ви можете переключити співрозмовника на будь-яку іншу внутрішню телефонну лінію.
• Розподіл вхідних дзвінків вручну, за допомогою секретаря чи оператора, або автоматично (для цього одноразово налаштовується Ваша міні-АТС)
• Перехоплення вхідного дзвінка – якщо співробітник відсутній на робочому місці, то інший співробітник може перехоплювати його вхідні дзвінки.
• Конференц-зв’язок надає можливість проведення конференцій та нарад в телефонному режимі між декількома абонентами
• Можливість підключити домофон до внутрішньої телефонної мережі
• Денний/нічний режим – в залежності від часу можуть працювати різні налаштування Вашої міні-АТС. Наприклад не в робочий час всі вхідні дзвінки переадресовуються на автовідповідач, тощо.
• Можливість заборонити чи дозволити для кожного окремого абонента внутрішньої телефонної мережі доступ до зовнішніх телефонних ліній
• Режим «Не турбувати» - можливість тимчасово заборонити вхідні дзвінки на певний номер.
• Обмеження платних дзвінків – можливість дозволити чи заборонити платні дзвінки для певного абонента чи групи абонентів.
Сьогодні існує декілька видів міні АТС:
- цифрові
- аналогові
- гібридні
Звичайно найбільше переваг мають цифрові станції, але відповідно і більше коштують. Основними перевагами цифрових АТС це гнучкість в нарощуванні, об’єднання декількох об’єктів в одну мережу, функціонал, надійність.
Навіть при неможливості підведення провідної лінії до об’єкту є можливість організувати провідний зв’язок. Для цього використовують GSM-шлюзи – пристрої, які з допомогою SIM-карти стільникового зв’язку імітують провідну телефонну лінію.
За допомогою сучасних міні АТС зараз є можливість зв’язувати об’єкти, які знаходяться в різних країнах за прямими номерами, виконати всі вищеперелічені функції, забезпечити надійний та якісний зв’язок.
Деякі розповсюджені виробники обладнання для телефонних мереж: LG, SUMSUNG, PANASONIC. Пропонуємо ознайомитись із повним спектром наших послуг.
Одна із найпростіших, але водночас і найважливіших телекомунікаційних систем зв’язку є телефонна мережа. Важко уявити офіс підприємства чи невеликої фірми без внутрішньої телефонної мережі, адже переваги очевидні:
• Ваші працівники економлять час на вирішення дрібних внутрішніх питань.
• Користуючись внутрішнім зв’язком, співробітники спілкуються між собою не використовуючи зовнішніх телефонних ліній, чим економлять Ваші гроші.
• Можливість вибору тонального чи імпульсного набору номера в залежності від типу телефонного апарату.
• Функція утримання дзвінка, яка дає можливість включити режим очікування дзвінка для співрозмовника
• Переведення дзвінка, за допомогою чого Ви можете переключити співрозмовника на будь-яку іншу внутрішню телефонну лінію.
• Розподіл вхідних дзвінків вручну, за допомогою секретаря чи оператора, або автоматично (для цього одноразово налаштовується Ваша міні-АТС)
• Перехоплення вхідного дзвінка – якщо співробітник відсутній на робочому місці, то інший співробітник може перехоплювати його вхідні дзвінки.
• Конференц-зв’язок надає можливість проведення конференцій та нарад в телефонному режимі між декількома абонентами
• Можливість підключити домофон до внутрішньої телефонної мережі
• Денний/нічний режим – в залежності від часу можуть працювати різні налаштування Вашої міні-АТС. Наприклад не в робочий час всі вхідні дзвінки переадресовуються на автовідповідач, тощо.
• Можливість заборонити чи дозволити для кожного окремого абонента внутрішньої телефонної мережі доступ до зовнішніх телефонних ліній
• Режим «Не турбувати» - можливість тимчасово заборонити вхідні дзвінки на певний номер.
• Обмеження платних дзвінків – можливість дозволити чи заборонити платні дзвінки для певного абонента чи групи абонентів.
Сьогодні існує декілька видів міні АТС:
- цифрові
- аналогові
- гібридні
Звичайно найбільше переваг мають цифрові станції, але відповідно і більше коштують. Основними перевагами цифрових АТС це гнучкість в нарощуванні, об’єднання декількох об’єктів в одну мережу, функціонал, надійність.
Навіть при неможливості підведення провідної лінії до об’єкту є можливість організувати провідний зв’язок. Для цього використовують GSM-шлюзи – пристрої, які з допомогою SIM-карти стільникового зв’язку імітують провідну телефонну лінію.
За допомогою сучасних міні АТС зараз є можливість зв’язувати об’єкти, які знаходяться в різних країнах за прямими номерами, виконати всі вищеперелічені функції, забезпечити надійний та якісний зв’язок.
Деякі розповсюджені виробники обладнання для телефонних мереж: LG, SUMSUNG, PANASONIC. Пропонуємо ознайомитись із повним спектром наших послуг.